Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM
Selamat Datang ke Forum Pelajar-pelajar Pendidikan Jarak Jauh
Universiti Sains Malaysia.

Sila daftar untuk memanfaatkan forum ini sepenuhnya. Proses pendaftaran
sangat mudah & cepat:
1.masukkan username
2.masukkan email
3.masukkan password...siap! ( 1 minit je )

==== Minta Bantuan Semua Untuk HEBAHKAN Kepada Rakan-rakan PJJ USM Lain ===

Selamat berforum.
" http://pjjusm.forumotion.com/ "


Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Hebahkan Kewujudan Forum Ini

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
cglyn



Posts : 10
Join date : 2010-01-04
Age : 45
Location : Hulu Terengganu

PostSubject: Hebahkan Kewujudan Forum Ini   Wed Jan 13, 2010 2:39 pm

Sunyilah duduk dalam forum ni. Ramai yang tak tau kut? Harap admin boleh promosikan forum ini dengan lebih giat lagi. Sy akan cuba ajak member2 daftar dalam forum ni. flower
Back to top Go down
View user profile http://cglynblog.blogspot.com
cglyn



Posts : 10
Join date : 2010-01-04
Age : 45
Location : Hulu Terengganu

PostSubject: Re: Hebahkan Kewujudan Forum Ini   Wed Jan 13, 2010 2:40 pm

Admin, apesal tajuk forum kat atas tak nampak. Dah lah latar biru, tulisan pun biru jugak. Tolong tukar sikit warna tu. flower
Back to top Go down
View user profile http://cglynblog.blogspot.com
cglyn



Posts : 10
Join date : 2010-01-04
Age : 45
Location : Hulu Terengganu

PostSubject: Re: Hebahkan Kewujudan Forum Ini   Wed Jan 13, 2010 2:42 pm

Admin, kalau tak nak borak pasal pelajaran, tapi pasal isu semasa, boleh tak? flower
Back to top Go down
View user profile http://cglynblog.blogspot.com
Admin
Admin


Posts : 37
Join date : 2009-06-12

PostSubject: Re: Hebahkan Kewujudan Forum Ini   Tue Jan 19, 2010 7:32 pm

nak borak pasal pe pun boleh, tapi kalau masukkan kat kategori yg sesuai itu lebih baik.
Back to top Go down
View user profile http://encikarman.blogspot.com/
greedz87



Posts : 100
Join date : 2010-06-20
Age : 29
Location : butterworth,penang

PostSubject: Re: Hebahkan Kewujudan Forum Ini   Sun Jun 20, 2010 11:52 pm

huhu..hari ni baru jumpa forum ni...tetiba ja jumpa..best2....
Back to top Go down
View user profile
Kasturi Azmi



Posts : 4
Join date : 2010-06-30
Age : 34
Location : Kuala Nerang, Kedah

PostSubject: Re: Hebahkan Kewujudan Forum Ini   Wed Jun 30, 2010 12:25 pm

admin, kalo bole mtk tlong la promotekn forum ni kat suma studnt pjj coz byak manfaat ni...kita bleh share apa2 mslah tntang assgmnt,bahan2 bacaan ke or byk lg la perkara2 yg boleh kita share kat cni....arap admin bleh giatkn lg promotion ni kt suma student pjj
Back to top Go down
View user profile
ben



Posts : 70
Join date : 2010-09-01
Age : 30
Location : Melaka-Penang

PostSubject: Re: Hebahkan Kewujudan Forum Ini   Thu Sep 02, 2010 6:08 am

admin...sy nak promote khidmat buat assignment boleh?hehehehe
Back to top Go down
View user profile
Admin
Admin


Posts : 37
Join date : 2009-06-12

PostSubject: Re: Hebahkan Kewujudan Forum Ini   Mon Sep 27, 2010 7:39 pm

ben: boleh, guna thread yg betul. harap2 forum ni membantu semua di pjj usm
Back to top Go down
View user profile http://encikarman.blogspot.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: Hebahkan Kewujudan Forum Ini   Today at 4:08 pm

Back to top Go down
 
Hebahkan Kewujudan Forum Ini
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Forum Rank Structure
» New Sub-Forum
» BACk ISSUES O.F.R. (Online Forum Release)
» Forum Ranking after 1,500 post mark
» The Forum's Purpose

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM :: PJJ USM :: Cadangan/Pendapat/Komen/Masalah Setting-
Jump to: