Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM
Selamat Datang ke Forum Pelajar-pelajar Pendidikan Jarak Jauh
Universiti Sains Malaysia.

Sila daftar untuk memanfaatkan forum ini sepenuhnya. Proses pendaftaran
sangat mudah & cepat:
1.masukkan username
2.masukkan email
3.masukkan password...siap! ( 1 minit je )

==== Minta Bantuan Semua Untuk HEBAHKAN Kepada Rakan-rakan PJJ USM Lain ===

Selamat berforum.
" http://pjjusm.forumotion.com/ "


Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 intake baru

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
hussairi



Posts : 27
Join date : 2012-05-29

PostSubject: Re: intake baru   Mon Jun 11, 2012 4:41 pm

ryakirana wrote:
wan adawieah wrote:
ooo...gtu..ermm..nk kene mohon cuti rehat la ni nk settlekan sume2 ni..harap2 la GB bagi kebenaran..

wan x apply melalui jbtn ke. klu melalui jbtn da blh dpt CTR tu Smile

untuk orientasi ni buleh dpt ke ctr...sebab ada kata dpt ada kata dok dpt...ye kira guane gok..
Back to top Go down
View user profile
faizal80



Posts : 50
Join date : 2012-05-28
Location : AJIL TERENGGANU

PostSubject: Re: intake baru   Mon Jun 11, 2012 5:11 pm

hussairi wrote:
ryakirana wrote:
wan adawieah wrote:
ooo...gtu..ermm..nk kene mohon cuti rehat la ni nk settlekan sume2 ni..harap2 la GB bagi kebenaran..

wan x apply melalui jbtn ke. klu melalui jbtn da blh dpt CTR tu Smile

untuk orientasi ni buleh dpt ke ctr...sebab ada kata dpt ada kata dok dpt...ye kira guane gok..

Untuk orientasi tidak layak ambik CTR atau Cuti Kursus Sambilan. Kemudahan cuti berkenaan sebanyak 30 hari hanya dibenarkan untuk menduduki peperiksaan dan kelas intensif (Kursus Panjang) sahaja (SPP il 7/2009) cuti rehat jelah hussairi.. tp dok taulah plok kalau KJ muroh hati nok wi CTR(Bleh ke gtu)
Back to top Go down
View user profile
wan adawieah



Posts : 56
Join date : 2012-01-14
Location : DUNGUN,TERENGGANU

PostSubject: Re: intake baru   Mon Jun 11, 2012 5:21 pm

faizal80 wrote:
hussairi wrote:
ryakirana wrote:
wan adawieah wrote:
ooo...gtu..ermm..nk kene mohon cuti rehat la ni nk settlekan sume2 ni..harap2 la GB bagi kebenaran..

wan x apply melalui jbtn ke. klu melalui jbtn da blh dpt CTR tu Smile

untuk orientasi ni buleh dpt ke ctr...sebab ada kata dpt ada kata dok dpt...ye kira guane gok..

Untuk orientasi tidak layak ambik CTR atau Cuti Kursus Sambilan. Kemudahan cuti berkenaan sebanyak 30 hari hanya dibenarkan untuk menduduki peperiksaan dan kelas intensif (Kursus Panjang) sahaja (SPP il 7/2009) cuti rehat jelah hussairi.. tp dok taulah plok kalau KJ muroh hati nok wi CTR(Bleh ke gtu)

napok gayenye gtu laa..kene ambik cuti rehat..tp ade gk tnye senior intake thun lepas..die lyk CTR..nk ikut hok mane se nim..ikut pkliling mmg x layok..huhu
Back to top Go down
View user profile
hussairi



Posts : 27
Join date : 2012-05-29

PostSubject: Re: intake baru   Mon Jun 11, 2012 6:04 pm

[quote="wan adawieah"]
faizal80 wrote:
hussairi wrote:
ryakirana wrote:
wan adawieah wrote:
ooo...gtu..ermm..nk kene mohon cuti rehat la ni nk settlekan sume2 ni..harap2 la GB bagi kebenaran..

wan x apply melalui jbtn ke. klu melalui jbtn da blh dpt CTR tu Smile

untuk orientasi ni buleh dpt ke ctr...sebab ada kata dpt ada kata dok dpt...ye kira guane gok..

Untuk orientasi tidak layak ambik CTR atau Cuti Kursus Sambilan. Kemudahan cuti berkenaan sebanyak 30 hari hanya dibenarkan untuk menduduki peperiksaan dan kelas intensif (Kursus Panjang) sahaja (SPP il 7/2009) cuti rehat jelah hussairi.. tp dok taulah plok kalau KJ muroh hati nok wi CTR(Bleh ke gtu)

napok gayenye gtu laa..kene ambik cuti rehat..tp ade gk tnye senior intake thun lepas..die lyk CTR..nk ikut hok mane se nim..ikut pkliling mmg x layok..huhu[/

ikut budi bicara KJ gamoknya...
Back to top Go down
View user profile
azliani86



Posts : 77
Join date : 2012-05-29
Age : 30
Location : BANTING

PostSubject: Re: intake baru   Mon Jun 11, 2012 8:10 pm

KJ mesti kate ikut pekeliling..huhuhu.. sbb CTR akn direkodkan dalam Buku BRP nanti....skang mmg la senang kate nk amek CTR..tp akn bawa masalah time pencen nnti....sbb sye dah col kementrian die kate x leh amek CTR lau tuk pendaftran..lau kursus intensif atau peperiksaan je bleh...
Back to top Go down
View user profile
hussairi



Posts : 27
Join date : 2012-05-29

PostSubject: Re: intake baru   Tue Jun 12, 2012 1:53 pm

azliani86 wrote:
KJ mesti kate ikut pekeliling..huhuhu.. sbb CTR akn direkodkan dalam Buku BRP nanti....skang mmg la senang kate nk amek CTR..tp akn bawa masalah time pencen nnti....sbb sye dah col kementrian die kate x leh amek CTR lau tuk pendaftran..lau kursus intensif atau peperiksaan je bleh...

kte tunggu jelah guane2...pe2 hal cuti kena stand by awal2..hihi
Back to top Go down
View user profile
wan adawieah



Posts : 56
Join date : 2012-01-14
Location : DUNGUN,TERENGGANU

PostSubject: Re: intake baru   Tue Jun 12, 2012 2:00 pm

hussairi wrote:
azliani86 wrote:
KJ mesti kate ikut pekeliling..huhuhu.. sbb CTR akn direkodkan dalam Buku BRP nanti....skang mmg la senang kate nk amek CTR..tp akn bawa masalah time pencen nnti....sbb sye dah col kementrian die kate x leh amek CTR lau tuk pendaftran..lau kursus intensif atau peperiksaan je bleh...

kte tunggu jelah guane2...pe2 hal cuti kena stand by awal2..hihi

hahaha..cuti kite bnyok dh abih..kuat sangat berjoli..
Back to top Go down
View user profile
syazmin_2210



Posts : 67
Join date : 2011-08-21
Age : 31
Location : Kuantan,Pahang

PostSubject: Re: intake baru   Wed Jun 13, 2012 2:02 am

wan adawieah wrote:
hussairi wrote:
azliani86 wrote:
KJ mesti kate ikut pekeliling..huhuhu.. sbb CTR akn direkodkan dalam Buku BRP nanti....skang mmg la senang kate nk amek CTR..tp akn bawa masalah time pencen nnti....sbb sye dah col kementrian die kate x leh amek CTR lau tuk pendaftran..lau kursus intensif atau peperiksaan je bleh...

kte tunggu jelah guane2...pe2 hal cuti kena stand by awal2..hihi

hahaha..cuti kite bnyok dh abih..kuat sangat berjoli..
mmg tak lyk utk ctr.tapi lan orientasi kan ade kuliah pengenalan.boleh la apply utk cks pd hari yg ade kuliah pengenalan tu.kursus intensif kanmasuk jgk kliah..
Back to top Go down
View user profile
hussairi



Posts : 27
Join date : 2012-05-29

PostSubject: Re: intake baru   Wed Jun 13, 2012 12:58 pm

syazmin_2210 wrote:
wan adawieah wrote:
hussairi wrote:
azliani86 wrote:
KJ mesti kate ikut pekeliling..huhuhu.. sbb CTR akn direkodkan dalam Buku BRP nanti....skang mmg la senang kate nk amek CTR..tp akn bawa masalah time pencen nnti....sbb sye dah col kementrian die kate x leh amek CTR lau tuk pendaftran..lau kursus intensif atau peperiksaan je bleh...

kte tunggu jelah guane2...pe2 hal cuti kena stand by awal2..hihi

hahaha..cuti kite bnyok dh abih..kuat sangat berjoli..
mmg tak lyk utk ctr.tapi lan orientasi kan ade kuliah pengenalan.boleh la apply utk cks pd hari yg ade kuliah pengenalan tu.kursus intensif kanmasuk jgk kliah..

CTR ada tulis dlm buku servis ke...bkn ctr dok tulis ke cuma ada dlm hrmis...gi perarakan maulidur rasul buleh cuti ganti...
Back to top Go down
View user profile
faizal80



Posts : 50
Join date : 2012-05-28
Location : AJIL TERENGGANU

PostSubject: Re: intake baru   Wed Jun 13, 2012 1:42 pm

hussairi wrote:
syazmin_2210 wrote:
wan adawieah wrote:
hussairi wrote:
azliani86 wrote:
KJ mesti kate ikut pekeliling..huhuhu.. sbb CTR akn direkodkan dalam Buku BRP nanti....skang mmg la senang kate nk amek CTR..tp akn bawa masalah time pencen nnti....sbb sye dah col kementrian die kate x leh amek CTR lau tuk pendaftran..lau kursus intensif atau peperiksaan je bleh...

kte tunggu jelah guane2...pe2 hal cuti kena stand by awal2..hihi

hahaha..cuti kite bnyok dh abih..kuat sangat berjoli..
mmg tak lyk utk ctr.tapi lan orientasi kan ade kuliah pengenalan.boleh la apply utk cks pd hari yg ade kuliah pengenalan tu.kursus intensif kanmasuk jgk kliah..

CTR ada tulis dlm buku servis ke...bkn ctr dok tulis ke cuma ada dlm hrmis...gi perarakan maulidur rasul buleh cuti ganti...

Betul jugak... Orientasi tu kira kursus lah kan... mohon kelulusan kebenaran cuti blajar segera..
Back to top Go down
View user profile
azliani86



Posts : 77
Join date : 2012-05-29
Age : 30
Location : BANTING

PostSubject: Re: intake baru   Wed Jun 13, 2012 2:10 pm

dah mohon dah..cume tunggu surat kelulusan jew...huhuhu
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: intake baru   Today at 4:12 pm

Back to top Go down
 
intake baru
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Daily Calorie Intake
» Water intake and more.
» Food/Fluid intake- can you help?
» trying to Find
» Calories burned/"earned" from exercise

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM :: Info PJJ@USM :: Maklumat Umum-
Jump to: