Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM
Selamat Datang ke Forum Pelajar-pelajar Pendidikan Jarak Jauh
Universiti Sains Malaysia.

Sila daftar untuk memanfaatkan forum ini sepenuhnya. Proses pendaftaran
sangat mudah & cepat:
1.masukkan username
2.masukkan email
3.masukkan password...siap! ( 1 minit je )

==== Minta Bantuan Semua Untuk HEBAHKAN Kepada Rakan-rakan PJJ USM Lain ===

Selamat berforum.
" http://pjjusm.forumotion.com/ "


Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Pelan USM..Minta tolong semua yang baik hati..;)

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
melod_drama



Posts : 39
Join date : 2012-01-04
Age : 26
Location : PERAK

PostSubject: Pelan USM..Minta tolong semua yang baik hati..;)   Wed Jun 27, 2012 10:25 pm

Salam semua...
Siapa yang dah dapat surat tawaran daripada USM?Dalam tu pihak USM lampirkan surat dekat mana asrama dengan pelan kan?
Tak berapa nak fahamlah dengan pelan tu..Dalam pelan tu,tempat menunggu bas yang pihak USM cakap,dalam kampus USM ke luar?
Dahlah tak berapa nak tahu jalan2 dekat Penang..Confirm sesat nanti. Sad
Back to top Go down
View user profile
imran



Posts : 59
Join date : 2011-03-25
Age : 103
Location : johor bharu

PostSubject: Re: Pelan USM..Minta tolong semua yang baik hati..;)   Wed Jun 27, 2012 11:47 pm

melod_drama wrote:
Salam semua...
Siapa yang dah dapat surat tawaran daripada USM?Dalam tu pihak USM lampirkan surat dekat mana asrama dengan pelan kan?
Tak berapa nak fahamlah dengan pelan tu..Dalam pelan tu,tempat menunggu bas yang pihak USM cakap,dalam kampus USM ke luar?
Dahlah tak berapa nak tahu jalan2 dekat Penang..Confirm sesat nanti. Sad

Bas stop kat dlm kampus ....setiap 10 minit bas lalu....setiap desasiswa ada bas stop...
Back to top Go down
View user profile
melod_drama



Posts : 39
Join date : 2012-01-04
Age : 26
Location : PERAK

PostSubject: Re: Pelan USM..Minta tolong semua yang baik hati..;)   Thu Jun 28, 2012 12:07 am

imran wrote:
melod_drama wrote:
Salam semua...
Siapa yang dah dapat surat tawaran daripada USM?Dalam tu pihak USM lampirkan surat dekat mana asrama dengan pelan kan?
Tak berapa nak fahamlah dengan pelan tu..Dalam pelan tu,tempat menunggu bas yang pihak USM cakap,dalam kampus USM ke luar?
Dahlah tak berapa nak tahu jalan2 dekat Penang..Confirm sesat nanti. Sad

Bas stop kat dlm kampus ....setiap 10 minit bas lalu....setiap desasiswa ada bas stop...

Oh...kiranya boleh letak kereta dalam kampuslah?sebab nampak dalam peta ada redbox dengan mcd..Itu yang macam was2 tu.. Very Happy Terima kasih banyak2 yea atas pencerahan.
Back to top Go down
View user profile
imran



Posts : 59
Join date : 2011-03-25
Age : 103
Location : johor bharu

PostSubject: Re: Pelan USM..Minta tolong semua yang baik hati..;)   Thu Jun 28, 2012 12:20 am

melod_drama wrote:
imran wrote:
melod_drama wrote:
Salam semua...
Siapa yang dah dapat surat tawaran daripada USM?Dalam tu pihak USM lampirkan surat dekat mana asrama dengan pelan kan?
Tak berapa nak fahamlah dengan pelan tu..Dalam pelan tu,tempat menunggu bas yang pihak USM cakap,dalam kampus USM ke luar?
Dahlah tak berapa nak tahu jalan2 dekat Penang..Confirm sesat nanti. Sad

Bas stop kat dlm kampus ....setiap 10 minit bas lalu....setiap desasiswa ada bas stop...

Oh...kiranya boleh letak kereta dalam kampuslah?sebab nampak dalam peta ada redbox dengan mcd..Itu yang macam was2 tu.. Very Happy Terima kasih banyak2 yea atas pencerahan.

Sy nasihat baik naik bas.....jgn bawak kereta ke kelas orientasi kalau syg duit....nanti paking merata rata kena claimp byr 50 ringgit...
Back to top Go down
View user profile
syazmin_2210



Posts : 67
Join date : 2011-08-21
Age : 31
Location : Kuantan,Pahang

PostSubject: Re: Pelan USM..Minta tolong semua yang baik hati..;)   Thu Jun 28, 2012 6:34 pm

Kat tmpt keje kna clamp tyr,kt usm pn sme???huhu...bwt kete,bkk tyar le gni...nek bas la sng.dh lme tak nek bas..last nek mase blik kg dr asrama..
Back to top Go down
View user profile
melod_drama



Posts : 39
Join date : 2012-01-04
Age : 26
Location : PERAK

PostSubject: Re: Pelan USM..Minta tolong semua yang baik hati..;)   Thu Jun 28, 2012 7:04 pm

imran wrote:
melod_drama wrote:
imran wrote:
melod_drama wrote:
Salam semua...
Siapa yang dah dapat surat tawaran daripada USM?Dalam tu pihak USM lampirkan surat dekat mana asrama dengan pelan kan?
Tak berapa nak fahamlah dengan pelan tu..Dalam pelan tu,tempat menunggu bas yang pihak USM cakap,dalam kampus USM ke luar?
Dahlah tak berapa nak tahu jalan2 dekat Penang..Confirm sesat nanti. Sad

Bas stop kat dlm kampus ....setiap 10 minit bas lalu....setiap desasiswa ada bas stop...

Oh...kiranya boleh letak kereta dalam kampuslah?sebab nampak dalam peta ada redbox dengan mcd..Itu yang macam was2 tu.. Very Happy Terima kasih banyak2 yea atas pencerahan.

Sy nasihat baik naik bas.....jgn bawak kereta ke kelas orientasi kalau syg duit....nanti paking merata rata kena claimp byr 50 ringgit...

Heh?Kena denda juga ke? Shocked Saya ada pergi usha USM..Mak aih..punyalah besar dengan luas USM tu.Baru tahu yang USM ada tiga pintu masuk. Sad Kalau menapak daripada pintu gerbang sampai ke tempat yang pihak USM sediakan bas tu..memang lembiklah jawabnya lutut.
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Pelan USM..Minta tolong semua yang baik hati..;)   Today at 6:08 pm

Back to top Go down
 
Pelan USM..Minta tolong semua yang baik hati..;)
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» cara bercerai yang baik
» minuman keras halal di surga
» Abu Hanan dan Semua yang Bisa Berbahasa Arab. Manuskrip Coranica.
» bisakah kafir yang baik masuk surga?
» hati yang dibolak-balikkan

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM :: Info PJJ@USM :: Maklumat Umum-
Jump to: