Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM
Selamat Datang ke Forum Pelajar-pelajar Pendidikan Jarak Jauh
Universiti Sains Malaysia.

Sila daftar untuk memanfaatkan forum ini sepenuhnya. Proses pendaftaran
sangat mudah & cepat:
1.masukkan username
2.masukkan email
3.masukkan password...siap! ( 1 minit je )

==== Minta Bantuan Semua Untuk HEBAHKAN Kepada Rakan-rakan PJJ USM Lain ===

Selamat berforum.
" http://pjjusm.forumotion.com/ "


Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
greedz87



Posts : 100
Join date : 2010-06-20
Age : 29
Location : butterworth,penang

PostSubject: group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama   Thu Jun 24, 2010 11:55 pm

mai...mai...jangan segan..mana tau ahli kumpulan boleh ditemui di sini..
Back to top Go down
View user profile
ana



Posts : 8
Join date : 2010-07-01
Age : 32
Location : Banting, Selangor

PostSubject: Re: group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama   Fri Jul 02, 2010 8:22 pm

greedz87 wrote:
mai...mai...jangan segan..mana tau ahli kumpulan boleh ditemui di sini..
kumpulan utk apa lak ni.blh cerita sikit.sy pst wlyh ipoh.rs mcm byk bnd yg tk tau & dh tertinggal.mtk tlng sgt2.cerita dr A - Z.pas bt penangguhan dlu.sy lgsg tk d beritahu apa2.risau tahap banyak ni.
Back to top Go down
View user profile
greedz87



Posts : 100
Join date : 2010-06-20
Age : 29
Location : butterworth,penang

PostSubject: Re: group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama   Mon Jul 05, 2010 10:36 am

ana dah sedia maklum....hehehe bounce
Back to top Go down
View user profile
ana



Posts : 8
Join date : 2010-07-01
Age : 32
Location : Banting, Selangor

PostSubject: Re: group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama   Tue Jul 06, 2010 4:20 pm

greedz87 wrote:
ana dah sedia maklum....hehehe bounce
ye semua ats bantuan greedz..
Back to top Go down
View user profile
greedz87



Posts : 100
Join date : 2010-06-20
Age : 29
Location : butterworth,penang

PostSubject: Re: group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama   Tue Jul 06, 2010 5:23 pm

bereh ajer Wink rabbit bounce
Back to top Go down
View user profile
wafa



Posts : 8
Join date : 2011-08-11
Age : 29
Location : ARAU, PERLIS

PostSubject: Re: group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama   Sun Aug 21, 2011 11:36 am

sy xd group lg utk smo2 sbjek.... huhuh.... ada lg ka org yg xd group ????
Back to top Go down
View user profile
langkelana



Posts : 67
Join date : 2010-08-13
Age : 34
Location : Cyberjaya

PostSubject: Re: group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama   Sun Aug 21, 2011 10:58 pm

Cuba tanya kat http://www.facebook.com/groups/pujie/
Back to top Go down
View user profile
imah



Posts : 42
Join date : 2011-06-25
Age : 36
Location : relau

PostSubject: sya pun tak ada    Sun Sep 04, 2011 3:54 pm

wafa wrote:
sy xd group lg utk smo2 sbjek.... huhuh.... ada lg ka org yg xd group ????
saya dari pusat wilayah usm ....cari grop untuk jtw 103 business law...ada yg sudi tak
Back to top Go down
View user profile http://rozaimah.pjj@student.usm.my
kays



Posts : 9
Join date : 2010-12-12

PostSubject: Re: group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama   Fri Sep 09, 2011 11:18 pm

dari pw alor setar atau pulau pinang yg xde group jue 100, sila pm saya boleh.
Sorang je lagi
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama   Today at 5:56 am

Back to top Go down
 
group utara yang takda kumpulan lagi boleh bagi nama
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» bagaimana cara ibadah puasa dalam agama kristen?
» bagi yang memiliki pasangan suami/istri mualaf
» gharim- orang yang terlilit utang
» Multiple Sire group behavior
» Lake Albert - Wagga Wagga Walk Group

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM :: Ahli Forum :: Mencari Ahli Kumpulan-
Jump to: