Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM
Selamat Datang ke Forum Pelajar-pelajar Pendidikan Jarak Jauh
Universiti Sains Malaysia.

Sila daftar untuk memanfaatkan forum ini sepenuhnya. Proses pendaftaran
sangat mudah & cepat:
1.masukkan username
2.masukkan email
3.masukkan password...siap! ( 1 minit je )

==== Minta Bantuan Semua Untuk HEBAHKAN Kepada Rakan-rakan PJJ USM Lain ===

Selamat berforum.
" http://pjjusm.forumotion.com/ "


Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM
 
HomeHome  PortalPortal  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 nak sambung balik pengajian balik

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
greedz87



Posts : 100
Join date : 2010-06-20
Age : 29
Location : butterworth,penang

PostSubject: nak sambung balik pengajian balik   Mon Aug 04, 2014 4:20 pm

sesiapa pernah tangguh pengajian dan nak sambung balik pengajian tu camna buat eh? usm tak hantar borang manual pun....mohon bantuan rakan2 sat..
Back to top Go down
View user profile
zareyna87



Posts : 4
Join date : 2014-07-23

PostSubject: Re: nak sambung balik pengajian balik   Tue Aug 05, 2014 5:41 pm

saya extend sesi lepas..dah kol usm katanya buat daftar kursus jer n tggu klas itensif..awk pegi x 4 hari mase pendaftaran mula2 dulu??
Back to top Go down
View user profile
greedz87



Posts : 100
Join date : 2010-06-20
Age : 29
Location : butterworth,penang

PostSubject: Re: nak sambung balik pengajian balik   Wed Aug 06, 2014 1:46 pm

zareyna87 wrote:
saya extend sesi lepas..dah kol usm katanya buat daftar kursus jer n tggu klas itensif..awk pegi x 4 hari mase pendaftaran mula2 dulu??
aah..pegi yg 4 ari tuh....kira trus daftar subjek je la? xyah surat2 bagai?
Back to top Go down
View user profile
zareyna87



Posts : 4
Join date : 2014-07-23

PostSubject: Re: nak sambung balik pengajian balik   Tue Aug 12, 2014 1:23 pm

surat kene buat..dalam web ader surat,,awk download pas tu hntr kat dekan...
Back to top Go down
View user profile
greedz87



Posts : 100
Join date : 2010-06-20
Age : 29
Location : butterworth,penang

PostSubject: Re: nak sambung balik pengajian balik   Tue Aug 12, 2014 1:54 pm

zareyna87 wrote:
surat kene buat..dalam web ader surat,,awk download pas tu hntr kat dekan...
surat? huhu..awak bagi link sat...mana nak download surat tu..
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: nak sambung balik pengajian balik   Today at 2:02 pm

Back to top Go down
 
nak sambung balik pengajian balik
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» dikira koma, jenazah pendeta Petrus Agung Purnomo, diteriakin jemaat pakai pengeras suara..... pak ayo balik pak..... balik
» MISTERI DI BALIK SHOLAT DZUHUR YANG TERUNGKAP
» Membedah kasus konversi agama di Bali : kronologi, metode misi, dan alasan di balik tindakan konversi agama dari Hindu ke Kristen dan Katolik di Bali serta Pernak-Pernik Keagamaan di Dunia
» hikmah di balik kisah isra' mi'raj
» Memajang Gambar atau Patung Mahkluk Bernyawa,,,,nggak boleh!!?

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Pelajar Pendidikan Jarak Jauh USM :: Info PJJ@USM :: Maklumat Umum-
Jump to: